KONKURS NA LOGO PROJEKTU - PRO.MATH.EU.S.

           

 

CALL FOR THE LOGO

KONKURS NA  LOGO PROJEKTU ERASMUS +
"Pro.Math.EU.S."

 


 1. CEL KONKURSU

Konkurs ma na celu opracowanie logo identyfikującego projekt Erasmus+  Pro.Math.EU.S. Nr. 2018-1-IT02-KA229-048576 zatwierdzony i finansowany przez Komisję Europejską.
Projekt koncentruje się na tworzeniu filmów wideo przez uczniów w ramach międzynarodowej współpracy, realizowanych dzięki oprogramowaniu do tworzenia animacji i wideo oraz kreskówkowym postaciom, ludziom, humanoidom i robotom. Celem każdego filmu jest pokazanie fascynujących historii o tym, jak stosować matematykę do rozwiązywania problemów dnia codziennego.
W projekcie uczestniczą następujące szkoły:

IIS. A. Volta - Koordynator - Pescara
Szkoła Podstawowa w Psarach  - Polska
Teoretyczne Liceum "Grigore Moisil" Timisoara - Rumunia
Ginnasio Lyceum of Daugavpils - Łotwa.

Każda szkoła partnerska wybierze spośród projektów logo stworzonych przez uczniów, jeden zwycięski projekt logo,  który  będzie najbardziej reprezentatywny dla tematu projektu.
Zwycięskie logo każdej szkoły partnerskiej będzie uczestniczyło w ostatecznym wyborze oficjalnego Logo projektu podczas pierwszej mobilności w Polsce.
Logo projektu zostanie nabyte instytucjonalnie przez koordynatora IIS Volta i będzie wykorzystywane w dokumentacji papierowej i informatycznej wyróżniającej wszystkie działania projektu.
Logo projektu staje się własnością spółki i nie może być wykorzystywane w dalszych konkursach i podobnych działaniach.


 2. ADRESACI
Konkurs pomysłów jest zarezerwowany dla wszystkich uczniów każdego partnera szkolnego. Docelowi uczniowie mogą brać udział w konkursie zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Grupa może składać się maksymalnie z 3 uczniów z  tej samej klasy. Uczestnicy muszą przedstawić logo projektu koordynatorowi szkolnemu (mgr Katarzyna Baca) w terminie do 15. listopada 2018r.


 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LOGO
Projekt logo musi uwzględniać następujące reprezentatywne elementy:

• Promocja matematyki
• Europejscy uczniowie i / lub kraje partnerskie
• Tworzenie wideo
• Mit Prometeusza
Logo będzie musiało:
- być wykonane w kolorze;
- być wykonane za pomocą programów komputerowych lub alternatywnie całkowicie ręcznie;
- mieszane rozwiązania (komputerowe i ręczne) nie są dozwolone;
- zeskanowane lub sfotografowane w przypadku konstrukcji ręcznie robionej;
- zrealizowane w formacie PNG w formacie cyfrowym (najlepiej) lub JPEG lub GIF
- być zawarte w kwadracie o wymiarach 15 cm x 15 cm;
- nie może zawierać obrazów i motywów szkodzącym dobrym obyczajom i prywatności lub naruszających prawa autorskie lub wyłączną własność osób trzecich.

 4. TERMIN I SPOSÓB PRZESŁANIA
Logo w formacie cyfrowym, jak opisano w punkcie 3. musi zostać przesłane przez uczestników, drogą e-mailową, na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  nie później niż 15 listopada.


5. KOMISJA
Prace zostaną ocenione przez specjalną komisję powołaną przez dyrektora każdej szkoły partnerskiej.

6. WYBÓR  ZWYCIĘSKIEGO LOGO I NAGRODY
Wśród propozycji przesłanych terminowo i zgodnie z ustalonymi procedurami zostanie wybrane logo  - Zwycięzca szkoły, które podczas pierwszej mobilności w Polsce weźmie udział w ostatecznym wyborze oficjalnego logo projektu.
Jeśli wybrane logo zwycięzcy nie będzie utworzone za pomocą programów graficznych - komputerowych, Komisja może zdecydować, czy przekonwertować wybrane logo za pomocą odpowiedniego oprogramowania.
Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają certyfikat uczestnictwa. Zwycięzca otrzyma nagrodę rzeczową. 

AA+A-